درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهترین ها و جدیدترین های اینترنت و آدرس shoorgashti.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

لینکهای غیر اخلاقی حذف می شوند





نويسندگان
بهترین ها و جدیدترین های اینترنت
در این وبلاگ با جدیدترین تصاویر و جدیدترین مطالب دنیای اینترنت در خدمت شما هستیم
یک شنبه 1 اسفند 1389برچسب:, :: 11:11 ::  نويسنده : حسین       

رقابت‌های دومیدانی معلولین در کریست‌چرچ نیوزیلند، فینال 200متر مردان. بلیک لیپر، دونده آمریکایی (سمت راست) به هم‌تیمی‌اش جرمو سینگلتون که در خلال مسابقه بر زمین افتاد، کمک می‌کند.

 


www.RangarangGroup.com | گروه اینترنتی رنگارنگ 



سه شنبه 26 بهمن 1389برچسب:, :: 22:40 ::  نويسنده : حسین       

یکی از مشکلات دوچرخه سواری در سفر حمل و نقل آن است مخصوصا برای دوچرخه سواران حرفه ای کوهستان. زیرا با وزن و فضایی که دارد جابجایی آن به برخی مناطق با مشکل مواجه است. اما Bergmönch با طرح ابداعی خود این مشکل را حل نموده است. این شرکت یک دوچرخه تاشوی قابل حمل طراحی و ساخته است که به راحتی قابل جمع است و به یک کوله پشتی تبدیل می شود و در صورت نیاز و در عرض کمتر از دو دقیقه می توان به دوچرخه تبدیل کرد و از سواری با آن در دل طبیعت لذت برد. از مشخصه های این دوچرخه قابل حمل می توان به طراحی زیبا و چشم نواز آن، ترمزهای دیسکی و پیشرفته ترین فناوری در تولید دوچرخه و وزن آن که ۹ کیلوگرم است اشاره کرد. این دوچرخه تاشو دارای قیمتی بالغ بر ۱۵۰۰ یورو می باشد.

www.RangarangGroup.com | گروه اینترنتی رنگارنگ
www.RangarangGroup.com | گروه اینترنتی رنگارنگ
www.RangarangGroup.com | گروه اینترنتی رنگارنگ
 
www.RangarangGroup.com | گروه اینترنتی رنگارنگ
www.RangarangGroup.com | گروه اینترنتی رنگارنگ



دو شنبه 25 بهمن 1389برچسب:, :: 21:21 ::  نويسنده : حسین       

مسابقات قویترین مردان جهان در جزیره قشم با حضور ورزشکاران سراسر ایران برگزار شد.

به گزارش برنا، مسابقات قویترین مردان جهان با حضور 12 ورزشکار خارجی از 10 کشور جهان و 3 ورزشکار از کشورمان به مدت 2 روز در بوستان زیتون جزیره قشم برگزار شد که در 4 آیتم برگزار شده روز گذشته در بخش حمل الوار 400کیلوگرمی به مسافت 30متر و بلند کردن گوهای سنگی 100و200 کیلوگرمی روح الله داداشی از کشورمان در جایگاه نخست ایستاد و در بخش غلتاندن لاستیک 440کیلوگرمی نیز مسلم دارابی به عنوان قهرمانی دست یافت.

این مسابقات با قهرمانی روح الله داداشی از ایران با کسب 125 امتیاز بعنوان قهرمان دومین دوره مسابقات قویترین مردان جهان در جزیره قشم پایان یافت. به گزارش واحد مرکزی خبر مسلم دارابی دیگر ورزشکار کشورمان هم با 123 امتیاز در رده دوم قرار گرفت و کریستوف رادزی کوزکی از هلند با 117 امتیاز در جایگاه سوم ایستاد. مقام نخست بخش پلکان قدرت نیز از آن کریستوف رادزی کوزکی از هلند شد.

عکسها در ادامه



ادامه مطلب ...


جمعه 15 بهمن 1389برچسب:, :: 21:33 ::  نويسنده : حسین       

ژائو يوفانگ مادر بزرگ 82 ساله چيني است که با روزي سه ساعت تمرين ووشو نه تنها سلامتي خود را حفظ کرده بلکه با انجام حرکات نمايشي توجه مردم خانه هاي اطراف محل شکونت خود در پکن را به خود جلب نموده است. وي مي گويد با روزي سه ساعت تمرين توانسته وزن خود را نيز کنترل کرده و مانند دختري جوان احساس نشاط و شادماني کند.

 

 

  Fars
Patogh Group !

ادامه



ادامه مطلب ...


22 دی 1389برچسب:, :: 23:58 ::  نويسنده : حسین       

تصاویر بامزه ورزشی

بقیه در ادامه



ادامه مطلب ...


دانلود کلیپ زدن پنالتی به شکلی بسیار ماهرانه (از دست ندید)
 
پنالتی دیدنی



صفحه قبل 1 صفحه بعد